الخميس، يوليو 17، 2008

نجحت يا جدعان
أخيرا وبعد طول انتظار نجحت وهطلع رابعة بإذن الله، بجد أول ما عرفت كتبت البوست ده، رجليا مش شايلاني وحاسس ان ايديا بتتهز وحاسس اني هعيط، مش عارف أجمع الكلام بس الحمد لله على النجاح، والله النجاح ده مجاش لا بتعبي و ولا بمجهودي، والله كله بتوفيق ربنا، أتمنى التوفيق للجميع وسلام بقى.

هناك 10 تعليقات:

غير معرف يقول...

ألف مبروك - وعقبال سنة ربعة

شريف

Aaya يقول...

مبروووووووووك
ألف مبروك مازن

Aиgel يقول...

ألف ألف مبروووووك
وإن شاء الله دايماً
بالنجاح والتوفيق
Angel Love

semsem يقول...

بجد
بجد يا مازن
بجد نجحت
كان نفسى اهنيك على طول
حقك عليا كنت مسافره
شوفت اد ايه ربنا كريم
الحمد لله بجد
لالالالالالالالالالالالالالا
انا بجد فرحااااااااااااااانه

غير معرف يقول...

ألف مبروك يا ميزو وعقبال البكالوريا
رفيق المعاناة

مازن أسامة يقول...

ما شاء الله ماشاء الله، كل دي تهاني بالنجاح، هو انتوا مكنتوش متوقعين ولا ايه، حمد الله على السلامة يا سمسم، أنا كمان كنت في اسكندرية ولسة واصل.
شكرا ليكي يا آية،شكرا ليكي يا Angel ، ربنا يكرمكم.

حبيبي شريف رفيق العمر، أول مرة تشرفني يا فندم، ربنا يكرمك وتلاقي رقم جلوسك عشان تعرف نتيجتك

semsem يقول...

انا كنت حاسه بس الصراحه مش مصدقه
ههههههههههههههههههه
الف مبروك بجد
ربنا كريم اوى اوى يا مازن

غير معرف يقول...

مازن الف الف الف مبروووووووووووك على النجاح معلش هى متاخره بس اقبلها بدون تريقه وسخريه لاننا زعلنا منك جدا لانك مابتردش على الائميل انا صفيه بنت عمك

عالم ماريونت يقول...

الف الف مبروك وعقبال ما تخلص بقى
انتو فعلا كلية مزعجة وانا اعرف ده كويس لان كليتي كانت جنبك علىطول(السن)
بس انا ربنا كرمني واتخرجت منها وجيت نمت هنا
ربنا يوفقك وتحقق احلامك

غير معرف يقول...

انا صفيه يا مازن ممكن اسئلك انت مابتردش ليه بعتلك ائميلات مبتدردش ولو انها فيها اسئله مهمه جدااااااااااا بعتلك على المدونه مابتردش اعمل ايه تانى يا جامعه خالو يرد عليا يا سمسم اعملى اى حاجه خلى يرد وممكن يا انسه سمسم ائيمل حضرتك


صفيه بنت عمك بتعيط كل يوم